hårfäger

Jag tillhör dom som har fått igenom alla "normala" hårfärger.
Helt galet vad mycket jag har ändrat hårfärg genom åren. synd att jag har inte bilder på allt bara.
Men har några:



Bild 1:  januari 2007. mörkbrunt med rött i. Var rätt snyggt faktiskt. inga bra bilder men.

Bild 2: juli 2008. Kämpade med att gå åt det blonda hållet. Dock var det mest grått där tycker jag. rätt kort också.
Bild 3: oktober 2008. Började bli ganska blondt.

Bild 4: december 2006. Svart, svart, svart. Sminkade mig ganska svartaktigt också ja.

Bild 5: juni 2009. Nådde ett väldigt blondt hår.

Bild 6:
oktober 2009. Tröttnade på det blonda och slingade det brunt.

Och nu i november färgade jag det mörkbrunt. Har ingen bild men typ såhär:


Eller ja inte riktigt så mörkt, men snart blire typ så.



Kommentarer
Anonym säger:

är det cameron diaz?

såg nästan inte ut som henne i brunt hår :P

2009-12-05 | 22:55:02
Bloggadress: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback