min 18 års dag

Min 18-års dag blev verkligen perfekt. allt gick som planerat. nja kanske inte riktigt. men men nu är den över och jag har lärt mig en del saker under helgens gång.

På söndagen fick jag inte sova så länge utan det var hem ganska tidigt och duscha och sminka sig så man såg någorlunda levande ut. sedan gick man och la sig väldigt sent söndag natt.
och imorse sov jag liiite för länge om man säger så. klockan var 13.38 när jag vaknade. och det var bara till att snabba sig som f-a-n för skulle med bussen till körskolan 13.57. men jag hann. 
Fick tid till halka idag, läskigt som fan! 

idag ska jag iaf sova i ganska bra tid sedan blire till att kolla på innebandy turnering imorgon, får la ta kameran med mig så allas fina utklädnader kan kommas ihåg. 

godnatt 

Kommentarer
Berra säger:

tycker synd om dig <3

2009-12-15 | 14:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback