skoola

asdrygt att gå upp imorse. vet inte riktigt hur bra det är att ligga vaken halva nätterna när man ska upp tidigt dagen efter. tihi.. har precis kommit till skolan och ska bara sitta här framför en dator och mögla i 55 min till sedan äre håla i 2 h och 40 min. känns lönt att vara häääär..

iaf, om 4 dagar blir jag 18 och fy tusan vad jag längtar efter hela den kvällen.
Ska ha folk hemma både fredag och lördag så har egentligen sjuuukt mycket att göra. men det går sådär med att göra det (;

btw, jag har sms-förbud! och jag ogillar´t starkt!!!

färgade håret igår, här kör vi på rött ;)

som jag längtar efter lördaaaag!!

-`v´-

Kommentarer
berra ;) säger:

haha, rött är inte nice har jag ju sagt till dig unga dam! ;D

2009-12-08 | 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback