Nationella prov, möte, irriterad,

Började dagen med Engelska uppsats, nationella prov. Kan sammanfattas med ungefär 3 bokstäver: B-L-Ä!
Efter det vare håla i 2 h och 20 min. Då blev det ett litet snabbmöte med rektorn och jag vill vräka ur mig saker, men nej jag var duktig och sa bara lite.
Hade två lektioner sedan skippade jag teckenspråket. konstig? nej inte särskilt va.

Gick till körskolan och skulle skriva lite pärmar. meeen: STÄNGT!
och jag höll på att flyga i taket. Skulle stänga 4 men nej hon hade fått för sig att stänga vid 12. och fan vad irriterad man blir när man släpat runt med alla dom böckerna och sånt.
Så nej satte mig på bussen och åkte hem.

Käkade massor sedan kom mammsen hem så då åkte vi och handla och när vi kommer hem var här ingen papi hemma, två klokhuvud hade glömt att han jobbade över. Men jag gillar det.
Det är helt annat att äta middag med bara mami. det är brabrabra.

och för den delen fyller jag snart år!! 16 dagar tror jag det är nu. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback