partyparty

eller vad man nu ska kalla det. Sitter hemma hos farmor nu. Hon fyller år så här är massa folk. Och jag är den enda som är under 40 så gissa så kul jag har det.
tackar verkligen för att det finns dator här kan jag säga. Sitter och roar mig med att msn:a med massa folk.

Ska gå hem om ett tag iaf. stannar inte här alltförlänge precis.

Har även sminkat josse idag, och jag tror jag blev riktigt nöjd, hon blev extremt söt.
Sedan när hon var färdig hade jag tänkt att fixa mig själv, men nej då skulle mamma ha hjälp med att platta håret, så ja, 5 min innan vi skulle sticka gick jag fortfarande runt i mjukisar. Men jag hann iaf :)

nu ska jag fortsätta vara social (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback