Haha, vilken dag

Vaknade imorse, och släpade mig upp ur sängen. eller nu när jag tänker efter så var jag nog inte så vaken, var så trött så trött.
På första lektionen orkade jag inget, bara låg i soffan och slappade.
Efter den lektionen var det håla, och jag låg i soffan i 1 timme och 15 min och jag sov det mesta av den tiden.
Efter det blev jag pigg igen och blev glad.

Sedan kommer vi till det roliga. Skrämde skiten ur Emilie och Josse idag! haha fy fan vad jag har skrattat åt detta idag.
Prövade först med Malin men hon gick inte på det.
Men iaf, hade en annan mobil med ett annat nummer idag, skickade först iväg ett sms till Malin där det stod ungefär: Ey Tjejen! har hört att du pratar skit om mig och min familj! detta kommer du få stryk för!
Men Malin log och kollade sig runt i klassrummet och slutligen bak på mig och skratta och då var jag ganska avslöjad.
Sedan till det roliga, skicka till Emilie, och hon spelade tuff när hon skickade tillbaka sms och kallade mig mogen och frågade vem jag var osv osv osv. Och jag fortsatte spela och var lite smått elak ;)
Sedan avslöjade jag vem jag var genom att skriva ett sms: Nä du lilla Emilie, Penny heter jag och sitter några bänkar bort. och då blev det massa skratt i klassrummet ;) Men ångrar verkligen att jag avslöjade mig så snabbt, hade kunnat fortsätta och skrämma upp henne rejält.
Men fy tusan vad hon var rädd! :P

Sedan på bussen hem bestämde jag mig för att göra samma sak med Josse. och denna gången väntade jag att avslöja mig och berättade att jag väntar på henne efter skolan imorgon. och då blev lilla Josse rädd ;)
Sedan när vi närmade oss torget skrev jag ett sms där det stod ungefär: Penny heter jag och jag sitter bakom dig.
och det var så kul så kul så!
Och det roliga var att det första båda två gjorde var att gå in på internet och försöka leta upp numret, men icke, finns inte! =D

Sedan efter skolan blev det till att äta ute på vääääärldens finaste restaurang, nästan iaf...
Sedan blev det till att handla lite gott gott i affären, sedan satte jag, L och J oss i vårt kära kors och pratade och hade allmänt trevligt.

Bestämde innan idag att jag skulle sova vid 10 idag, men sedan kom jag ju på att det är True blood. Så nope. Blir efter 11 någon gång istället ;)

Nu börjar snart det, så godnatt

Kommentarer
emilie säger:

jäätte kul, jag skrattar INTE!

2009-09-17 | 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback