Otursdag

Denna dagen har bara inneburit massa otur. Jag har slagit sönder ett glas så hade söndrigt glas runt hela mig och kunde inte gå ett steg. så det var bara till att kalla på mammsen.
Sedan gick jag och pratade i telefon, kollar inte var jag går och pang, rakt in i vår altandörr. Trodde armen skulle ramla av så ont det gjorde.
Sedan ska jag öppna kylskåpet. Och slår upp dörren i huvudet på mig själv.

Så tillslut satte jag mig och fixade naglarna för tänkte att där kan jag iaf inte skada mig själv. Och nej det gjorde jag inte heller. Men tror ni naglarna blev bra? Icke!
Fel dag att göra det också på...
får hoppas att oturen försvinner under natten.


blä på dom

Men dom får sitta tills på fredag. För på fredag är det ingen skola och då ska jag fixa ordentliga. Då är det ju två 18- års fester också :)

Nu ska jag kolla tv med mami.

Kommentarer
FS säger:

sv: Ja! Fast Paow har haft klänningen utan leggins också.. Titta inlägget nu igen har uppdaterat.



Kram =)

2009-09-20 | 21:11:21
Bloggadress: http://falsksanning.blogg.se/
ღ Sabine - Utan dina andetag säger:

vad trist att dom inte blev bra

2009-09-21 | 14:05:01
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/
Anonym säger:

Försöker fylla den enorma tomrum som har gjorts efter att nbitchie och snorungarna lagt ner. Så följ och kolla in på: www.fuckwithyou.blogg.se

SPREAD THE WORD!

2009-09-21 | 20:11:22
Jenny säger:

är det nageln på bilden så tycker jag att dem blev bra! :)

2009-09-22 | 09:15:14
Bloggadress: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback