Eftersom jag inte har något annat att skriva om:

..så får det bli en sån här underhållande lista. :

Nu:
Vilken klass går du i -
BF07
Vad har du för hårfärg - brunt, snart färgas det ;)
Hur lång är du? - 1,79
Vem är du kär i - jadu, svårt att gissa
Har du nån Pojk/flickvän - Aaahmeen
Vad brukar du göra på fritiden - umgås med folk, kööra bil ;), umgås med min gris, festa.
Vilka umgås du med - alla möjliga
Hur ser du ut - inga kommentarer (:

Har du:
Kysst någon -
  mjo.
sovit brevid någon med samma kön - aaahvesst
sovit brevid nån med motsatt kön - aaahmeen
slagit ner nån - nope, smällt till en men aldrig slagit ner
Ljugit för en bra vän - det har nog alla gjort.
Svikit någon - aop.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Krillen
Kramade du senast - hmm, det vettetusan
sov du hos senast - Krillen
Vill du vara just nu - ingen aning
Ringde dig senast - ´Louise

Vad:
Drack du senast -
 mjölk tror jag 
Köpte du senast - kinderägg :D 
Gjorde du igår - var i stan, kollade tv, spelade med krillen
ska du göra imorn - praktik, plugga, städa, sova
Vill du göra just nu- kolla på melrose place som redan börjat och sova
Åt du senast - två apelsiner och en tallrik glass
Är närmast dig som är rosa - mitt linne



Kärlek :
Du är kär nu -
skulle jag la tro.
Du har sårat nån så den började gråta - jupp.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - jupp

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
absolut
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - absolut
Jag har smugut ut utan lov - njäe det tror jag inte.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - nej, faktiskt tror jag aldrig jag gjort det
Jag har en hemlighet som ingen vet om - aop..
Jag har fuskat i ett spel - tror jag säkert
jag har struntat i ett prov - aaah

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
neope.
Jag har druckit alkohol - mjo
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - nej aldrig en hel dag
Jag har vaknat gråtande - ja, mer än en gång
Jag har somnat gråtande - Ja.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Tror inte jag vet något värre.
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback