Min vecka

Har precis suttit och redigerat bilder sedan veckan och tänkte att jag kanske har lite tid att skriva om vad vi egentligen har gjort hela veckan.

Kom ju till Kungsbacka i Söndags, hade haft sjukt tråkigt på tåget så när jag kom fram var jag sjukt energifylld, men det var bara skoj. När vi kom hem vettetusan vad vi gjorde, slappade tror jag och sedan vare middagsdags och på kvällen där hade jag lite tv att se.

I måndags blev det slapp med korsord och skit, vi var redigt grymma.
I tisdags åkte vi iväg och fotade vid havet och en hamn skulle jag la tro att det var, eller något sånt iaf.
Och sedan blev klockan mycket så vi fick ringa och beställa pizza och hämta den precis innan dom stängde och sedan hem och äta, och efter det skulle vi sticka till Ramberget, men det var stängt så vi körde runt lite och sedan hem.
I onsdags skulle vi åka och fota mer men det regnade så förjäkligt så vi la oss i sängen och kollade på andra avenyn på datorn och sedan käkade vi mat. På kvällen sen hade jag tv planerat och då ville inte krille vara med mer så han satte sig och spelade och pratade i Skype med massa människor och vägrade respektera mitt tv tittande lite så jag fick ligga nära tv:n för att försöka höra lite.
I torsdags vare dags att lämna Kungsbacka och klockan var ställd till kvart över sju. När vaknade vi? jo, när jag kollade på klockan var hon 9. Så det blev en jäkla fart på oss, eller på mig får jag säga. Vi hade planerat att åka till Ullared kvart över 8, när lämnade vi huset? typ vid halv 10.
Men men, sånt som händer. Handlade iaf en del i Ullared och käkade kebab gjorde vi också. När vi kände att vi var färdiga fortsatte vi färden mot Ystad och även där stannade vi och fotade vid havet i typ en halvtimme, sedan stack vi till min syster och hennes pojkvän för att fika och snacka lite skit.

I fredags vare påskmiddag och sedan på kvällen blev det talang och i lördags passade vi som sagt två barn som jag passar ibland. När vi var på väg hem därifrån upptäcker jag att jag inte hade mina nycklar med mig så vi fick ringa dit och säga att vi kom dit igen och hämtade dom. Vi var väl hemma vid kvart över 2 och jag somnade på momanjen, sjukt trött.
I söndags, igår,  var det upp tidigt igen för att åka på en annan påskmiddag. På denna var även Mimmi så efter middagen lekte vi med henne sedan lämnade vi henne på tågstationen och sedan hem igen och kollade på tv.
Vid elva var det dags för krille att åka hem så vi gick ut och stod där i typ en halvtimme sedan blev det hejdå och idag visar det sig att han var ledig idag också så han hade kunnat stanna en dag längre.

Hur som helst, idag sov jag till 12 typ, göttmos på det. Satt vid datorn lite, gjorde mig iordning, körde till bo ohlsson och när vi var färdiga där orkade inte jag köra mer så då fick pappa ta över. Så vi körde vidare till Elgiganten och när vi var färdiga där blev det Ica och handla mat och nu är jag hemma och har ätit middag och redigerat foto. Och fotona kommer i nästa inlägg för jag känner redan att detta är långt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback