Onsdag

Somnade tidigt igår, redan vid 11 tiden. Vaknade av ett sms och tänkte bara " f***n!! Säg inte att det redan är ett godmorgon sms från Krille" (var astrött) Men klockan var bara 00.50 och det var inget godmorgon sms utan ett riktigt fint och gulligt sms.
Orkade inte svara på det då för hade inte varit medveten om vad jag svarat så jag somnade om igen.
Vaknade sen när det var dags att pallrade mig sakta men säkert upp, stack till praktiken. När jag hade varit där i någon timme fick jag ett uppdrag att cykla iväg med lite saker som en grupp behövde som var ute och gick och lekte på lite andra ställe.
Vid 11 tiden blev det mat och det var mega gott. Efter maten hade jag hand om en läsvila och sedan lite bokstavsgrej som dom brukar göra ibland.
Sedan tog vi rast och cyklade hem och jag gick ut med Nemo och åt en apelsin gjorde jag också, och ett kexchoklad, och en rad ur ett vanligt choklad ;)
När vi kom tillbaka till praktiken hade vi lite samtal med våra handledare eftersom vår klassföreståndare, eller ja det är hon iof inte, men vår lärare kommer dit imorgon.
Efter praktiken blev det hem och sätta sig vid datorn lite, gick sedan och la mig och sov tills det var mat. Hemsk känsla att resa sig upp när man har sovit jättegött och fortfarande är trött.
Sedan blev det dusch och nu sitter jag här, har tv egentligen nu men får missa lite av början.

Idag är det som sagt onsdag och det betyder att jag har en fullspäckad tv-kväll framför mig:



Där har ni vad jag kommer syssla med idag.

Hejsvejs


Kommentarer
djustd säger:

Allt bra med dig? Kram :)

2010-04-09 | 00:27:33
Bloggadress: http://djustd.blogg.se/
simone säger:

Tjo snygging! Ska du göra något kul i helgen kanske? Jag ska njuta av solen (helst med en drink i handen) ;D

2010-04-09 | 10:11:12
Bloggadress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback