Praktiken gör susen för mig

Har länge försökt gå upp i vikt, men lagt ner den kampen eftersom det inte gått så bra. Men praktiken gör fasen susen för mig.
 
En vanlig dag nu äter jag:

- frukost på praktiken
- Frukt på praktiken
- Middag på praktiken
- Hem och har middagsrast och äter alltid något då
- Mellanmål på praktiken
- Hem och äter något litet
- Middag hemma
- Alltid något på kvällen, kan vara allt från knäckemackor till filmjölk till flingor.

på 6 veckor har detta resulterat i + 6 kilo på min kropp. Vet inte var det har satt sig bara, men någonstans finns det.

Återstår och se om alla kilo rasar bort igen när praktiken tar slut och jag återgår till vanlig skola.


Kommentarer
djustd säger:

Allt bra me dig?kram :)

2010-04-22 | 12:54:19
Bloggadress: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback