Söndag kväll

Lite har hänt sedan sist. Igår hade jag och min gris 3 månader tillsammans. Känns som om det har gått snabbt men ändå långsamt.
Mina dagar nu går åt till att skriva massa jäkla arbete som vi har att göra. Denna veckan som kommer ska också gå åt till att skriva arbete och sedan börja städa. Krille kommer i helgen, men vi kommer knappt vara hemma. Valborgsfirande på fredagen, sedan på lördag ska vi kolla på Smes slutproduktion i stan. På söndag lär vi sova och slappa och jag ska även fixa nya naglar eftersom skolan börjar på måndag.
Har inte haft påbyggnads naglar på jättelänge nu, känns sjukt konstigt, men har inte kunnat ha det på praktiken, men nu äre snart back to school så äntligen (:

Snart vankas det även bröllop, what to wear.. what to wear....
Men det löser sig säkert i sista minuten som allt annat (:

idag körde jag till hewe och började så smått med projektarbets - arbetet ;)
sedan snackade vi massa gojja också ;)

Nu ska jag skriva i typ 40 minuter på arbetet sedan ska jag spela med min gris.


chacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback