två veckor kvar på praktiken

Idag började jag på min sjätte vecka på praktiken. två veckor kvar. Det har gått snabbt, för snabbt. Det är först nu som jag verkligen börjar gilla allt där. Idag hade vi lite gympalektion med några barn. Det gick la bra, men märkte att barn tröttnar lätt och vill byta sak att göra. Men men, sånt som händer.

Idag kom min avi från posten så jag kan hämta ut mitt körkort. Så sitter och väntar på att mamma ska komma hem med bilen så ska vi sticka till stan och hämtaut det efterlängtade lilla kortet.
Ikväll ska jag plugga så mycket jag hinner sedan börjar mina tv-program klockan 8 och slutar vid kvart i elva. Sedan blir det sängen för fy bubblan vad trött jag är.

Krillen var här i helgen. Vi var och kollade på Rallycross, en i hans klass tävlade. Och fasen vad jag diggar rallycross. det är ju asgrymt, älskar när dom kör in i varandra eller i något, även fast jag blir rädd.
Tog även lite foto så den dagen jag har tid och orkar sätta mig och redigera lite så ska dom visas. Kanske gör det ikväll istället för att plugga, kan lätt bli så.


Men nu ska jag ner och tömma diskmaskinen innan mami kommer hem.

Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback