jag lever i en svinstia


Såhär såg det ut nedanför min säng.
Tidningar, musmatta, datorväska, sladdar i mängder, nagelsaker, påse med ramar och mycket mer.


Kläder, kläder, kläder


Sminkbordet i en enda röra, som vanligt.

Städningen började, och tog en jäkla fart. Alla möbler som gick att flytta ut ur rummet flyttades ut.
Putsade fönster och dammsugade allt jag kom åt. Torkade av allt och kände mig allmänt duktig.
Det enda som fick en efterbild var sminkbordet, som jag inte orkade städa ordentligt.


Lite bättre än innan, dock fortfarande under väldigt mycket kritik.

Har fler foto på min nagelavdelning men de kommer upp sen, de ska hamna i en annan kategori här på bloggen.
När jag var färdig med mitt rum så begav jag mig vidare till toaletten och städade den, och sedan en snabb städning i hallen. Avslutade med att tvätta hela trappan. Alla små kanter och vrår fick smaka på min lilla svamp med rengöringsmedel.
Sedan blev det mat och efter det kände jag att nu räcker det för idag.

Det var det, återkommer snart med ett inlägg på nagelsakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback