Min roliga dag

Steg upp i tid imorse, beredd på att börja jobba klockan 12.
När klockan är ca 11, får jag ett sms av min chef att jag kan jobba 13.00 istället. Jaha, gött tänker jag. Kan ta extra lång tid på mig.
När klockan sedan är 12 får jag ett nytt sms. Nu behövde jag inte komma in och jobba alls för det var så dåligt värder så där var inget folk. Då blev jag lite smått sur, hatar när man har gjort sig iordning inför något som sen inte blir av. Men sedan tänkte jag om och kände att det ska bli skönt med en extra dag ledig.

Så idag har jag tagit det lugnt, kollat på beck och spelat kort med mami.
Sedan ringde Krillis med en god nyhet!

Han har fått lägenhet nu. vilket jag gillar så starkt! 
Sedan att han säger att jag ska följa med honom till IKEA gör bara saken ännu bättre ;)

Hur som helst, om 11 dagar åker vi först och främst till Turkiet och bara tar det lugnt och umgås och har det underbart, bara vi två, i en hel vecka.  


bebben min <3



Juste, måste ju säga lite angående hårfärgen. tvekar på om jag ska behålla det såhär. Det är fortfarande lite svagt oranget i vissa slingor, men resten ser guldigt och fint ut. Har fått lite ljusare hår och det är faktiskt helt okej. ska avvakta några dagar och se vad jag bestämmer mig för att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback