nageldelen

Platsen jag har mina nagelsaker på är rent för liten. Får ha lite saker på golvet.
Under städningen idag tog jag ner allt på golvet för att sortera och ställa lite fint.

Känns som jag har mer nagelsaker än vad jag egentligen har. När man ser det såhär så har jag knappt något.




Sedan började "operation sortera pärlor"



En timme senare, efter pärlor utspillda över halva golvet och lite andra olyckor så blev det färdigt. Skulle behöva några till sånna snurror att lägga pärlor i. Men detta får duga förtillfället.




Det var det. Nu kollar jag på glee och pratar med min kära fästman.



Kommentarer
simone säger:

vad kul att göra egna naglar ! sånt skulle jag med vilja kunna göra .. :) fin blogg också ! kram

2010-08-11 | 11:18:38
Bloggadress: http://www.simoneasberg.devote.se
L säger:

Hej! Hur sätter du fast dina pärlor på naglarna?

2010-09-05 | 17:55:11
Bloggadress: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback