Nattens dröm

Detta får nu bli en egen kategori. Eftersom jag drömmer så galet mycket och ganska mycket konstiga saker så tänkte jag försöka skriva ner dom när jag kommer ihåg dom.

Imorse hade jag nattens dröm jättetydligt i huvudet, startade datorn för att skriva ner den direkt. Då ringer min chef och säger att jag behöver komma tidigare, och då hade jag precis vaknat. Så det blev till att stänga av datorn direkt igen och göra sig färdig ganska snabbt.

Hur som helst.
Min dröm
som jag inte kommer ihåg fullt ut nu handlade om motorcross. Det var någon sån här dag som man skulle få pröva på att köra. Jag var där med några kompisar och även min pappa. Vi alla höll på att förbereda oss, men rättsom det var säger mina kompisar att de inte tänker göra det för man måste ha magneter i ögonen.
Jag började tveka men bestämde mig ändå för att jag ville testa. Pappa blev färdig snabbt, och han hade lila magneter i ögonen kommer jag ihåg.
Sedan backade jag ut, ville inte stoppa magneter i mina ögon bestämde jag mig för. Pappa kallade mig för mes och han körde som bara den ;) 
Tror jag vaknade efter detta.

Nu undrar jag bara, magneter i ögonen? seriöst? :O
kommer ihåg att jag frågade om man var tvungen och om man såg ändå. och att dom då svarade att det var man tvungen för det var ett viktig skydd, likadant som en hjälm och att man såg jättebra genom dom.

Ett litet smakprov på vad som händer i min hjärna under natten.
För övrigt så är jag nu ledig från jobbet i 3 dagar. Krille är påväg hit också, han är väl här om en 20 min :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback