så otroligt trött

Gick upp ganska tidigt idag, redan klockan 10. Klockan 11 körde jag, louisenfisen och josse till Ystad. Först åkte vi till Elgiganten för Louise skulle köpa en dator. Sedan vidare till Pressbyrån för att jag skulle hämta ut mina biljetter till och från kungsbacka :)
Efter det begav vi oss till Mc Donalds, och där fick vi oss ganska många rejäla skratt ;)

När vi var färdiga där begav vi oss hemåt, jag gick en runda med Nemo och sedan hämtade jag och josse ut hennes nya telefon. Har inte riktigt gillat den innan, men nu när jag såg den och prövade den så var den en riktig pärla :)

Förövrigt idag så köpte jag en primer till ögonen så ögonskuggor och sånt sitter bättre. hoppas verkligen att denna är bra för numera håller fan inte mina ögonskuggor som dom ska :(


Denna köpte jag, har läst att den ska vara jättebra så nu hoppas jag på det :)

En annan liten skojig sak är att jag och Krillis har 7 månader tillsammans idag. Det är verkligen helt sjukt hur snabbt tiden går.. Kommer ihåg hur skoj det var när vi hade 1 månad tillsammans. 1 månad är ingenting egentligen. men då var det stort.

Det var det, imorgon ska jag städa mitt rum.. igen.. förstår inte varför det ska vara så förbannat svårt att hålla ordning på rummet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback