Så vilken färg blev det?

Jo, jag beslutade mig alltså för att lägga i lite blonda slingor i mitt hår. Ibland saknar jag mitt jätteblonda hår. vissa dagar var jag så nöjd med det, när jag hade haft silver schampoo i och det var nästan helt vitt. Men problemet med det var att jag fick bleka min utväxt typ en gång i månaden, och det gjorde jag hos frisör eftersom jag ville få bästa möjliga resultat. detta blev för dyrt i längden och jag bestämde mig för att massa bruna slingor, färgen jag fick då var väldigt fin, men fick fortfarande en liten tråkig utväxt så jag bestämde mig för att färga håret mörkt. Vilket jag haft nu länge, och börjar tröttna på det. Så prövade idag med att slänga i lite slingor.
Resultatet? Jodå, slingor blev det, men de fick inte riktigt färgen jag ville att de skulle få. Eftersom mitt hår var så pass mörkt så blev slingorna ganska oranga. vissa blev blonda, men långt ifrån alla ;)
Så nu sitter jag här med silverschampoo i håret och ska ha det under en hel beck film i och sedan ska jag ner i duschen :)

Bara för att visa att jag har blivit besatt i beckfilmerna nu förtiden så;



Har 25 beckfilmer hemma att se. 8 är redan avverkade.
Och Krillis lär väl få spel på mig för att jag ser dom utan honom ;)

Men men, nu ska jag se en film och låta silverschampot jobba som aldrig förr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback