SPA

Min dag har spenderats på Ystad saltsjöbad med Mami. Jobbade ju en dag där i somras och fick genast dåliga vibbar när jag steg in där. Men tänkte inte mer på det sen.

Både jag och mami hade Floating som första grej på schemat :)
Floating innebär att man ligger inne i en sak (bild kommer) med riiktigt saltvatten. Pga saltvattnet flyter man utan problem och tanken är att man ska ligga där och bara slappna av.



Det är alltså i en sånhär man ligger i. Den första kvarten var riktigt skön, men sedan blev jag rastlös, det blev varmt och jag ville bara att tiden skulle gå. satte mig upp en liten stund men la mig sedan ner igen. och för att göra det hela lite roliga låg jag och puttade mig själv från sida till sida och runt överallt. det var skoj.

När floatingen var färdig gick vi och åt lite och sedan hoppade vi i jacuzzin och en pool inomhus.
Kvart över 2 hade jag min andra behandling, det var att plocka ögonbrynen och färga ögonfransarna.
Hade låtit mina ögonbryn växa ut för att kunna få dom ordentligt fixade idag.

När behandlingarna var färdiga gick vi tillbaka till jacuzzin och poolen.
Och i poolen hittade vi en jäkla trevlig leksak ;)

Det var en jet stråle, tanken var att man skulle hålla fast sig i en sak som satt i väggen, också sköts det ut något, typ luft eller vatten. SVINHÅRT! detta var säkert bra för musklerna eller något, men fy vad rolig den var. Ställde man sig framför den så sköts man iväg. ;)

Imorgon ska jag ha ytterligare en mamma och penny dag. vi ska käka pizza och umgås m.m. får se om jag klarar av att umgås med mami en hel dag till ;)

Kommentarer
Loova säger:

åh jag skulle lätt vilja pröva floating =D Hur länge ligger man i den där?

2010-09-08 | 21:08:36
Bloggadress: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback