Turkiet

Den 28 augusti, alltså om 16 dagar, sticker jag och Krille till Turkiet.
Vi ska till Marmaris och kommer att bo på Exelsior Beach.
Vi är hemma i Sverige igen den 4 september sedan stannar jag i göteborg några dagar.
Längtar efter en brun färg på min kropp, längtar efter ett brunt ansikte som är så vackert.

Lite aptitretande bilder, och ja, ni får lov att bli avundsjuka












Underbart!

Jag har inte riktigt förstått än att vi ska åka. Känns som det inte är på riktigt. Har aldrig varit utomlands förr. Vet inte hur det är att längta efter det eller hur det är att befinna sig på ett sånt ställe.
Men hoppas att jag kommer älska varje minut av den resan.


Kommentarer
Emme säger:

SVAR: Oh tack då ska jag leta efter det :)

Din blogg är väldigt intressant :) <3

2010-08-12 | 12:31:22
Bloggadress: http://emmlycious.blogg.se/
Elina säger:

Gud va härligt det ser ut! :D

2010-08-12 | 14:46:07
Bloggadress: http://elinasunshine.blogg.se/
SARASTiLLE säger:

Hej!

Ikväll har jag gjort någonting som jag aldrig gjort förut. Jag har startat en tävling på min blogg, Lördagsgodis heter den. Tävlingen går ut på att jag väljer ut tio olika personer varje lördag, som vinner ett inlägg och en länk i min meny, lite extra publicitet om man säger så! Låter detta intressant så tycker jag att du ska läsa mer i det näst senaste inlägget på min blogg :)

Ha en bra kväll!

2010-08-14 | 21:29:50
Bloggadress: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback