AJ!

Min rygg gör så aj.
Pappa försökte knäcka ut ryggen och fy jäklar vad det knäckte, men hjälpte inte ett skit. Har gått hela dagen och väntat på att syster, som är massör, skulle komma hem. Och direkt när hon kom innanför dörren började jag gnälla och hon började med sina djävulska tryckningar på ryggen. Det var ungefär då jag ångrade att jag sa något, men det var för sent så fick stå ut.
Sedan gick jag upp och la mig i sängen och skulle kolla tv, somnade på två röda. Vaknade av ett sms kvart i 8. Sedan gick jag ner och då ville syster fixa ryggen igen, och denna gången blev det värre. Låg på köksgolvet och skrek. Hon tryckte som fan och höll på sedan blev det insmörjning med tiger balsam och imorgon blire riktig massage på massagebänk och fan inte på köksgolvet.


AJ AJ AJ

Imorgon ska jag städa något så in i bänken. Sedan har jag as mycket att plugga... vettetusan hur jag ska hinna det, tror jag ska plugga lite ikväll också.

Nu har bäver fått sina två inlägg ;)

Nu räcker det för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback