Bara för att jag är enormt uttråkad:

DITT LIV

Vad heter du? Penny
Var bor du? Hammenhög
Trivs du där? Som fan
Brukar du läsa horoskop? ja
Har du körkort? nej, men snaaaaart
Favoritdjur? hund, katt.
Vad spenderar du dina pengar på? smink, kläder
Brukar du bli för full? nejnej
Antal kuddar i sängen? 3
Kan du baka bullar? kan jag säkert,  
Bläck eller blyerts? big deal
McDonald's eller burger king? McDonald´s
Är du allergisk mot något? Om jag är
Äger du ett busskort? Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? ingen av dom iaf
Hur ser du ut idag? riktigt risig
Nästa mål i ditt liv? ingen aning
Vad såg du senast på tv? ngt skit som gick under tiden vi käkade 
Hur svarar du i mobilen? hej eller hallå
Vem ringde dig senast? mami
Vad sa den som ringde? något strunt antagligen
Antal timmar sömn inatt? typ 11
Sov du ensam? jupp

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag själv
Såg dig gråta: hmm, kan ha varit Berra
Du gick på bio med: Berra, emilie, bäver, johanna, jessica och louise
Fick dig att gråta: jadu
Du gick på stan med: ingen aning 
Skällde på dig: pappa
Skickade ett e-mail till dig: sånt trams


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja.
Bråkat med ditt husdjur? njäe
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? nästan
Tar du droger? dock inte
Vad är du mest rädd för? att förlora någon för evigt
Vilka kläder sover du i?  tröja & shorts
Var vill du gifta dig? njä
Vad hatar du verkligen? är nog inte värt att skriva här.
Har du varit kär? Ja
Kör du bil? om jag gör!
Har du ett jobb? nejnej
Gillar du att ha folk omkring dig? oftast
Är du ett hälsofreak? jodåå.... eller inte.


Random

Är du ensam nu? aop
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? finns massor
Vill du ha barn? Ja

FAVORIT

Rum i huset? mitt helt klart
Typ av musik? finns mycket
Månad? December helt klart

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? aop.
Köpt någonting? nej
Varit sjuk? aop
Sjungit? aop
Sagt "jag älskar dig"? nej
Velat säga till någon att du älskar han/hon? nej
Träffat nån ny person? nej
Saknat någon? Ja
Kramat någon? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback