blääää

Jag har feber. Och det är fan inte kul. började frysa massor inatt, och imorse vaknar jag varm som solen själv. Och nu sitter jag här mega varm och med ont i hela kroppen. varför just idag?
Om en timme ska jag åka in till stan. Ska gå till skolan och hämta några papper sedan prata med en lärare.
Sedan vid 12.15 ska jag möta upp Hewe och då ska vi gå megalångt för ett möta om vårt projektarbete. När det mötet är klart, ja då ska vi gå tillbaka hela den långa vägen. Orkar fan inte gååå!

Sedan ska jag vänta i stan på louisenfisen och sedan ska vi åka vidare till tomelilla och möta upp biiva. Sedan blire bio. 3D film är nice!!
hade funderingar på att stanna i tomelilla kvällen ut, men det orkar jag ju verkligen inte. Ska hem och lägga mig i sängen och kolla på lets dance och äta något gott.

Men nu ska jag gå och göra mig iordning och knarka lite panodil så jag piggnar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback