Detta kommer göra ont



Piercing 16/11 14.45. Jag kommer dö.
Och nej det kostar inte bara 100 spänn. Det är sån handpenning de tar.
Har frågar runt lite om smärtan, och alla säger att dom inte tänker ljuga och säga att det inte gör ont, för det gör det.
Men jag ska klara det, jag kommer överleva, jag kommer kunna stå ut. Vem fan försöker jag lura? jag kommer dö!

Men jag ska göra det och det kommer bli bra, en vacker dag.

Min dag har bestått av körning som gick kalasbra ;) Slirade en gång rejält och sedan sprätte jag tydligen i snön också. Askul!
Sedan gick vi till skolan, meningsfull skoldag. Satt i lärarens assköna stol länge. Sedan var det lite genomgång, men jag satt så skönt så jag flyttade mig inte, så satt med läraren där framme istället ;)
Sedan lämande jag stolen, gick till cafeterian, sedan spelade vi kort.
Sedan kom tidningen och ville intervjua och fota. Jag pratade på massor. haha.

Nu ska jag göra annat (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback