för jag är chill!

UPDATE; PENNY VARNAR FÖR YTTERST SERIÖST INLÄGG. HAHA



Namn
: Christopher köngen Bergman
Smeknamn: Berra, Köngen, Glenn, Krille, Pryo, hjärtat ;)
Piercingar: Pungen
Tatueringar: nej, men vill
Längd: 181
Hårfärg: rosa?
Är du kär i någon: i min penny
Önskar du att du bodde någon annanstans: neeej
Tänker du på självmord: neej?
Tycker andra att du är attraktiv: det tror jag inte?
Dricker du: dricka bör man annars dör man eller?
Använder du droger: enligt mina lärare gör jag...
Röker du: nope
Vilket shampoo använder du: dubbeldusch
Vilken parfym använder du: jaa du, kan ej namnet..
Vad är du rädd för: hästar lite och penny ;)
Gillar du att tvätta: älskar!!!!!!

Din första:
Första operation: ej haft
Första piercingen: örat
Första priset: i fotboll.
Första sporten du började med: fotboll
Första husdjuret: En katt
Första semestern: spanien
Första konserten: tror det va takida

Just nu:
Äter du: inget?
Dricker du: vatten
Ska du: snart sova
Lyssnar du på: rucka rucka ali
Väntar du på: att träffa min penny
Tittar du på: jag är blind?
Har på du på dig: naken

Din framtid:
Barn: Ja, 2 stycken
Giftemål: får vi la hoppas
Karriär: luffare?

Har du någonsin:
Kysst en främling: si
Tappat bort glasögon/linser: si
Brutit ett ben: nope
Rymt hemifrån: nope
Röntgats: japp
Gråtit när någon dött: si

Tror du på:
Gud: vem?
Mirakel: jag är ett mirakel?
Aliens: jaa?
Magi: jag kan trolla
Himlen: si
Tomten: vem fan är tomten?
Änglar: min penny är en ängel

Senaste:
Film du hyrde: kommer ej ihåg?
Film du köpte: vete fan
Låten du lyssnade på: rucka rukca ali
Låten du hade på hjärnan: abandom - backyard babies
Låten du laddade ner: abandom - backyard babies
Personen du ringde: penny
Tv program du tittade på: NCIS
Personen du tänkte på: Penny

För eller emot:
Långdistansförhållanden: hatar det... ;) hehe
Utnyttja någon: såklart
Självmord: nej
Att använda droger: go for it
Köra onykter: är aldrig nykter
Förhållanden: för

Favorit:
Mat: min egna?
Låt: abandom - backyard babies
Sak att göra: åka till skåne
Dryck: öl eller vatten
Bil: MIN bil ;) haha

Har du nånsin:
Ljugit för någon: si
Varit i slagsmål: nja vete fan
Blivit arresterad: nee

Antal:
Gånger du varit kär: ingen aning
Gånger ditt hjärta brustit: alldeles för många gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning
Personer från grundskolan du har kontakt med: Betty typ?
Ärr du har på kroppen: ett på handen

Senaste:
Tidning du läste: någon tidning på jobbet
Personen du fick mail av: vet ej
Personen du fick brev av: Transportstyrelsen
Personen du fick sms av: min penny
Saken du köpte: semlor (A)

Övrigt:
Vad har du gjort idag: kört lastbil :D
Var det kul: så in i helvete :)
Hur tidigt stiger du upp: kl 6
Gillar du att slåss: jag slåss inte
Vad ska du göra ikväll: tänka på penny
Är du seriös: alltid
Var har du ont: jaaa
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: si
Håkan Hellström eller The Ark: handlar det om aqtt döda så väljer jag håkan...
Salt eller socker: peppar
Gillar du ketchup: las ketchup?
Är du glad nu: har ju världens finaste flickvän, så ja.
Var du glad igår: jaa som fean!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja
Stockholm är: pundarhåla
Kan du sjunga: jag är sjukt bra på det?
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag vill besöka: thailand och grekland med penny
Ska bli skoj: att åka till skåne :)
Ska inte bli skoj: att köra i 3-4 timmar innan man kommer till penny
Sparar till: varför spara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback