idag är jag på sakna-humör




Jag saknar mycket idag. Jag saknar sommaren, jag saknar mina asfina baggy byxor. Jag saknar mina bruna ben som numera är kritvita. Jag saknar min bruna mage som numera också är kritvit. Jag saknar allt som var brunt i somras helt enkelt.
Sedan saknar jag att kunna springa runt i bikini istället för vinterjacka och andra tjocka kläder.
Jag saknar stranden, jag saknar mina roliga sommarkvällar som jag har massvis med härliga minne ifrån.
Jag saknar tillochmed mitt "blonda" hår som var smått missbildat.
Jag saknar fan allt idag.
Jag saknar tillochmed sketnissen Christopher, och då har det gått för långt ;) Nejdå, men sketungen är saknad han med.

Nu blir detta snart ett mega deppigt inlägg med massa sakna tankar.

Så nu övergår vi till min dag. Skitdag. Kom till skolan, satte mig på lektion och lyssnade på redovisningar, eller ja sen att jag sov lite har ju mindre betydelse. Sedan helt plötsligt var det vår tur att redovisa, så fick vackert resa mig och ta av min mysiga jacka som jag hade på mig hela tiden.
Sedan var det lunch, och sedan åkte vi hem. så slutade vid 11.45 idag och började lite över 9. lagom tycker jag.
Skulle till rektorn idag, btw så känns det fel att säga rektorn, när jag pratar om henne brukar jag alltid sätta ett annat ord efter, men ska inte skriva det här. Ja iaf, så gick vi då bort till hennes kontor, men nej hon var inte där. Vad förvånade vi blev. Skitsura.
Så om det nu blir skola imorgon ska vi dit då.

När jag kom hem såg jag andra avenyn, och fy fasiken vad spännande det är! sedan somnade jag och sov i 1,5 timme och vaknade av att mamma kom hem. Och då såg jag hur jeffla mycket det hade snöat under tiden jag sov. Helt galet. Snart kan man åka pulka på vägarna sånna backar det blir av snö när det blåser såhär.
Sitter just nu och hoppas på att min lärare är innesnöad imorgon så jag blir ledig. Måste städa..

Men blire skola så äre sista skoldagen för denna veckan. sedan är jag ledig till onsdag (:
Min helg kommer bli skoj, Ska ha snöbollskrig, ska mula sönder den lilla sketnissen jag ska kriga med ;)

Nej nu blir detta en hel uppsats. Just nu sysselsätter jag mig med väldigt mogna diskussioner med bäver, ;)

Byebye


Kommentarer
Berra säger:

naaaw finast saknar dig meeeeed otroligt mycket!!!! tycker om dig mest. kommer på fredag nu <333333

2010-01-27 | 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback