Måndag

Efter en bra helg var det nu dags för skola igen. Började bra. sedan höll jag på att flyga i taket ett tag. Sedan slog det mig att jag inte ska bry mig mer om vad ni säger. Ni har inte den blekaste aning om vad fan jag har varit med om ett väldigt bra tag nu. Jag har en anledning för att vara glad nu. Men ni vet ingenting, inte ett dugg. Mitt senaste halvår har varit kaos och äntligen kan jag börja om och tänka på andra saker.
Men helt jävla ärligt, ni kan fortsätta med ert skitsnack, ni vet inte vad jag varit med om.



Över till något annat innan jag får snespel. Sedan stack vi ifrån skolan vid 12 tror jag, vi får gå lite hur vi vill nuförtiden känner jag. men gick iaf med anton så länge det gick innan han skulle till bussen och åka hem. Sedan gick jag louise och johanna ner och handlade sedan upp till trafikskolan och pluggade teori. 3 pärmar blev det idag som blev färdiga.
Sedan var det dags för oss att köra. louise körde först och fy jävlar vilken sladd hon fick på bilen, såg ju döden nästan, såg en lyktstolpe mot min ruta. men det löste sig finfint ;)
sedan bytte vi och då körde jag. så sepekul att slira lite här och där.
Sedan när vi var färdiga pluggade vi lite till teori sedan åkte vi hem.

Och apropå ingenting, jag har sjukt sepe ont i min piercing. bara så alla vet.

och min kväll ska gå åt till att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback