Min helg

I fredags kom Christopher. Vi chillade som hundan och kollade på let´s dance och lite andra program.

Min lördag morgon blev en chock. Fick ett sms om att en gammal kompis, som jag även var tillsammans med när jag var typ 9 år, hade dött. Och jag skulle ringa till Mimmi, och hennes nummer var som bortblåst. Fick en chock. Och tack till Christopher som var där och höll om mig. Sedan kom mamma hem och då fick hon ta över kramandet och då kom tårarna för då kom massa minne upp i mitt huvud. Även fast jag inte pratat med honom på väääääldigt länge så har han ändå varit en kompis i många år och det finns väldigt härliga minne ifrån den personen.

Vila i frid Casper Persson.

Vad hände mer igår?. jo just det. vi hämtade mimmi också var vi hemma hos mig och chillade. Och jag vet en som inte gillar mig + mimmi i samma rum. vi blir vääärldens drygaste små sketungar ;)

Och idag sov vi bort halva dagen. Sedan käkade vi pizza, eller ja dom andra gjorde. Jag käkade kycklingtallrik som mättade sönder mig totalt. Sedan tog vi det chill sedan vare dags för sketnessen att bege sig hemåt till Kungsbacka.

Egentligen ska jag se på Wallander här, men fastnar ju vid datorn hela tiden känner jag..

Imorgon är jag ledig från skolan, men ska ända upp värsta tidigt för att köra och sedan plugga lite teori. Och på tisdag har jag halka. PANIK?!

Nej nu ska jag läsa bloggar som jag inte har fått göra på hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback