Pennys favorit är jag (:

Tjenna berra här! känner att detta börjar bli min blogg och jag vet att alla vill det ;) hehe. men nee tänkte bara skriva att jag åt mina 2 första semlor idag och fyfan va gött det va! ;D

annars åkte jag till skolan som jag inte hade... hade egentligen praktik men aah sånt händer. så vi chillade lite i skolan och hjälpe lärarna med lite skit. sen hämtade jag min mobil som har varit på lagning, och det är sjukt nice att ha tillbaka den (: och sen har jag bara suttit vid datan och lagat mat! nu väntar jag på att världens finaste ska ringa och så ska vi prata lite. det är mys! saknar hemme som fan och vill höra hennes underbara röst. puss på er från götet :D

BerraB


Penny Lindén, bätte flicka får man leta efter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback