Tisdag

Jag är trött. Har ont i huvudet så trött jag är, och ändå lyckades jag somna i någorlunda bra tid inatt och sov till 9 typ.
Kollade på mobilen och såg att jag hade fått sms inatt, ett väldigt fint sms (: så blev en bra start på dagen.
Gick ner och gjorde asgoda mackor som jag just nu sitter och äter. Och mina naglar är kalasfina, iaf än så länge.
Ska åka in till stan klockan elva och köra på körskolan, sedan skulle vi egentligen fixa lite teori men alla ska hålla på med vårt schema så nu har vi inte tid till det längre.

Sedan blire vanliga skolan, en lektion sedan slutar jag. Då blire hem och sedan får jag nog tvånsstäda. Ser ju förjävligt ut här. Glas och tallrikar överallt. Dagens ungdomar...

nu ska jag läsa igenom lite bloggar sedan blire till att börja göra sig iordning (:

Kommentarer
Berra säger:

SMS med varandra bara du ingen annan ;)

2010-01-12 | 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback