Drömmer sjukt mycket

Jag är en sån som drömmer väldigt mycket, och oftast är drömmarna helt out of space alltså.
Nu i tre nätter har jag drömt något väldigt obehagligt. Nämligen att lille Krillis är otrogen. Blir arg på honom när jag vaknar och berättar alltid för honom vad han håller på med. Själv tycker han inte att jag kan bli arg på honom för något jag drömmer, men det blir jag.
I denna nattens dröm grät jag en del, precis när jag skulle ändra status på facebook till singel i drömmen så vaknade jag av att jag ville gråta i verkligheten också. När jag insett att det var en dröm tog jag tag i mobilen direkt och skickade till Krillis.
 
Drömmer ibland om maten på jobbet, tror det är ett tecken på att jag jobbar för mycket. Drömmer om de mest sjuka och overkliga sakerna som typ aldrig kommer inträffa. 

Nog om det, tror jag. 

Idag har jag jobbat 12.00-21.15. Hade väldigt roligt idag, men jag ska skada bäver en dag när hon minst anar det! Den apan gick fram och knäade mig på en nerv på sidan av låret och helskottans bananer vad ont det gjorde! Har börjat hota henne så smått idag, och när hon minst anar det ska hon få igen!

Nu ska jag lägga mig och sova, och antagligen drömma en konstig dröm. 

 
 

Och just det, min mami och papi har kommit hem nu efter 1,5 veckas semester typ. De avslutade sin lilla tripp med att åka till Ullared. Har fått en datorväska och en ny datamus och lite nagelprylar.
Tycker det är så jobbigt att jag jobbar nu, kan inte ha påbyggnader där och jag saknar att fixa och hålla på med naglar...


NU ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback