godmorning

Det värsta med sommaren är att det är så varmt i rummet på nätterna och fönstret kan man inte ha öppet för då kan man räkna med 4 mygg, 3 malar och några flugor, och hur roande är det?
Så istället har jag en fläkt brevid sängen, men det är ju ett sånt jobbigt ljud att ligga och höra på. Precis innan jag somnar brukar jag stänga av den, vaknar igen vid 4 tiden av att jag håller på att kvävas av värme (nästan iaf).
Då startas fläkten och jag somnar om, vaknar vid 9 av att jag har tagit täcket på mig för att det blir för kallt, så då får fläkten stängas av igen och så fortsätter det.

Nu säger jag godmorgon och beger mig neråt för att äta lite frukost.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback