nervös

Nu börjar jag bli jättenervös inför imorgon. Kommer ha glömt bort allt jag lärde mig när jag provjobbade. Kommer faila helt. :O
Pratar just nu med Bäver på msn, ska få henne att förstå min skräck, men det funkar inte så bra.

Imorgon börjar jag min dag med att äta middag hos mormor. Hennes underbara goda köttbullar.
Egentligen undrar jag vad det är med just mormrar (?) och köttbullar. De flesta jag har pratat med säger att deras mormrars (asså whoot, så kan det inte heta...) köttbullar är enormt goda. Det är något skumt det där.
Sedan ska jag ta lilla bilen och köra in till stan för att sedan börja jobba klockan 16.00 som sagt. Hur länge jag kommer jobba vet jag inte än, det får jag se imorgon.

Nu önskar jag mig själv lycka till inför imorgon och ska snart börja förbereda mig inför att sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback