Tillbaka i Skåne

Jag är hemma i ett varmt skåne, lite för varmt. Ligger i sängen med fläkten på full speed brevid mig. Och tur är det att det finns fläktar, annars hade vi smält här.
Att vara hemma känns sådär. Jag gillar verkligen att vara i Kungsbacka med min lilla gris. Blir värre och värre för varje gång att skiljas åt. Men vi klarar det varje gång.
Jag har haft toppendagar där, det brukar jag i och för sig alltid ha. Liseberg var skoj, lite för varmt ibland men det var bara till att svalka av sig i flumride eller Kållerado. Något jag bestämde mig för när jag var där var att jag ska söka jobb där nästa sommar. verkar sjukt kul.

Imorgon ska jag sätta mig och lägga in bilderna sen götet och lägga upp dag här också. Orkar inte det nu eftersom jag är gaanska trött och john blund ropar allt vad han kan. typ.
På onsdag börjar jag jobba. klockan 12. börjar bli nervös, men det går säkert brau (:

Nu ska jag snart säga godnatt till Krille eftersom han ska sova snart, sedan ska jag läsa igenom bloggar och tillslut blire sömn för min del med (:

Men säger godnatt här så länge. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback