Nails

Målade lite naglar på Nail trainern idag:









Detta har jag sysselsatt mig med under kvällen, men nu orkade jag inte mer.
mina dagar numera består av att fixa inför studenten som är nu på torsdag. Galet vad snabbt tiden går. 3 dagar kvar. 3 ynka dagar kvar.
Imorgon ska jag pröva hela min student outfit så allt med smycke och faderullan ser bra ut ihopa. och sedan ska det handlas lite och städas.
På onsdag ska jag först till skolan och kolla på lärarspex och sedan ska vi alla från klassen hem till Rose och pimpa studentflaket.
Och på torsdag smäller det!

men nu ska jag snart gå och se 90210, bye


Kommentarer
Emma-sweetandnails säger:

Hej ! varifrån köpte du din nail trainer i från och vilket matrial bygger du naglar med ?

2011-01-07 | 22:35:17
Bloggadress: http://sweetandnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback