Semester i Kungsbacka

Min uppdatering suger ganska så rejält nuförtiden, men så får det vara. 

Sitter just nu i krillis bostad och latar mig. Krille är på jobbet och prövar nya arbetskläder (tror jag?). 
Åkte hit i måndags och min resa var fasen inte kul. 
När vi stod i Malmö skulle de koppla på fler vagnar, och det funkade inte som det skulle så vi blev 20 min sena därifrån. Sedan när vi äntligen börjar köra säger dom att dom snart ska koppla bort de vagnarna som fanns först och sätta dit nya, så alla som skulle längre än helsingborg fick vackert resa på sig och ta alla sina saker och byta vagn. Fruktansvärt omständigt. Men sedan funkade resan ganska bra, förutom att det blev en aning försenat.
Men jag kom fram så småningom, krillis mötte mig på stationen och sedan körde vi hem. Tiden gick och det blev dags att fixa mat. Och det var gött!
Igår tog vi en rejäl sovmorgon, och dagens mat blev pizza och sedan jordgubbar med grädde i mängder. 
På kvällen vid halv elva stack vi, simon och marcus till Ramberget och jag tror vi var hemma vid kvart i ett eller något sånt. 
När vi kom hem då så blev det en film och ännu mer jordgubbar och grädde. Gött äre.
Och vad ska vi göra idag... 
Äta taco är iaf planerat, och sedan ska jag nog försöka få med mig krillis på en shoppingrunda på Kungsmässan (:

Förövrigt sitter jag och trängs med en katt i datastolen. 

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback