<3

jag vet att jag inte är kanske är världens bästa kille hela tiden, jag gör misstag jag med. allting kan inte vara perfekt hela tiden, och det är ingen människa som är perfekt heller, men en sak vet jag som är perfekt, det är min penny, hon är perfekt för mig, finns det någon bättre tjej? inte för mig iaf, som sagt det finns inte perfekta människor, bara människor som är perfekta för varandra, och penny är perfekt för mig. vi har våra små tjaffs ibland, men det tillhör la förhållandesaken skulle jag tro. men jag vill bara säga att min penny, det finns ingen annan jag vill ha! hon är guld värd. underbarare tjej har jag aldrig haft! det är magiskt när man är med henne! vill bara säga till att du är min så länge du vill ha mig! 

finns bara en sak att säga....

JAG ÄLSKAR DIG <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback