97 dagars på öja igår

Började med förfest hos freddie, sedan var det väääldigt nära att jag stack hem och sket i öja av lite anledningar. men malin övertalade mig att följa med. Så vi drog till öja och hade väl en helt okej kväll. Men jag och louise drog hem tidigare, jag hade en sån huvudvärk så jag trodde jag skulle sprängas sedan var mitt humör inte på topp.

Var hemma vid kvart i tre sedan tvättade jag av sminket och sånt och la mig i sängen och ringde christopher, men om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg så mycket av det samtalet för jag var helt totalt mega trött. Men jag kommer ihåg att det var inga fina ord vi använde emellanåt om vissa saker.
Vi la på vid halv 4 och jag somnade på två röda. vaknade halv 12 och nu ska jag snart gå och göra mig iordning, ska ääääntligen iväg och klippa mig. Ska bli nice, men kommer nog somna i frisörstolen.

men men nu måste jag hurrycurrya mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback