Bäst i uppdateringar?

Mina dagar har varit fullbokade så bloggen har kommit i andra hand, eller ja typ femte hand. Skitsamma.
Praktiken är snart halvvägs. Snart blire lov i en vecka då jag kommer befinna mig i kungsbacka, sedan ullared och sedan skåne (Y). sedan återstår praktik i 4 veckor till.
Och sedan ska jag berätta att studenttröjan är nog det bästa köp jag gjort detta året, fy fasen vad go den är!







orkade inte fixa med den riktiga kameran så cambilder från min otroligt braiga webbkamera får duga.

Fett chill är den!
Nu ska jag gå och göra lite nytta, städa kanske fram till Grey´s anatomy börjar, sedan efter det blire true blood och snacka lite snabbt med min sketgris sedan blire till att sova.

Och apropå sketgresen, idag har vi stått ut med varandra i två månader. galet. någon dag till sedan får det räcka, det är bara förbi ullared sedan äre skitsamma ;) var det inte så berrabus vi sa?

aja, nu ska jag försöka slita mig härifrån.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback