Börjar penny bli sjuk?

Ytterligare en dag på praktiken är passerad. nu är 2 veckor av 8 gjorda. alltså 6 veckor kvar.
Tiden går ganska snabbt.
dagen idag har varit helt okej, men det blev lite rivmärke av ett barn på händerna, men det är la sånt man får ta.
Har jätteont i ryggen och huvudet. tror inte min rygg pallar att bära alla dessa barn som jag gör, får sluta med det.

Sedan är det såhär att jag börjar bli förkyld, mina öron gör aj och min hals gör aj som fan. och det är inte alls roligt. Ska ta mig i kragen nu och gå in och städa färdigt mitt rum så jag har mindre att göra imorgon.

Imorgon kommer lilla gullegrisen hit ju, vi kommer ha en slappehelg.
Imorgon kommer vi båda vara heeelt slut eftersom vi har praktik så det blir lets dance och äta något gott. Om jag hinner ska jag baka när jag kommer hem från praktiken.
På lördag ska vi ut och gå om vädret tillåter, sedan blire melodifestivalen. och på söndag har jag ingen aning. men det löser sig alltid.

Idag har jag städat lite smått, men ska faktiskt gå och städa mitt rum nu så har jag en sak mindre att fixa imorgon.

såå tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback