foto









Förövrigt har praktiken idag varit bra. Har så sjukt ont i mina armar bara. Att bära barn och sitta och leka sånt när dom sitter i ens knä så delar man på benen så dom flyger ner mot marken också ska man fånga dom i sista sekund ger en rejält med träningsvärk alltså.
Och den där incidenten igår var en liten halkolycka för min del. Där var en isfläck som barnen tyckte var sjukt kul att åka på, eller ja även jag. Seadn åkte vi där hur mycket som helst, sedan var där ett barn som skulle hålla mig i handen och springa dit och halka och jag var ju självklart på, bara det att jag halkade rejält och hamnade på ryggen med benen upp i luften och runt mig står barn i en ring och skrattar mega mycket.
Jag skrattar inte åt dom varje gång dom halkar, men tydligen var det superkul när någon lite större halkade, men ifs så skrattade jag själv rätt rejält också. Slog ryggen gjorde jag, men va fasen, det går över.

Ikväll ska jag ta det chill och kolla tv och sedan ska jag försöka somna senast 11 för ovanlighetens skull.

Kommentarer
Anonym säger:

fina bilder

2010-03-09 | 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback