Fredag

Sista pratikdagen för denna veckan. Ansiktsmålade barn idag, fasen att ingen ville va en tiger, känner mig fett grym på att måla dom.
Efter praktiken gick jag så fint hem, eller fick skjuts lite också :P sedan bestämde jag och papi för att äta kvällsmat på mc donkan. Och sedan blev det ett problem, jag ville nämligen övningsköra, men skylten och sånt låg i mamis bil, så vi fick helt enkelt köra till ystad, leta upp hennes bil på någon av parkeringarna, sno allt vi behövde, passade på att busa och vrida bort hennes speglar och lägga saker på andra ställe, sedan stack vi igen ;)
Körde och åt och sedan körde vi runt lite överallt sen. När jag kom hem stack jag direkt till PH som skulle ha sina naglar fixade. Och åt en omgång mat till där nere sen, jeffla kräng jag är (:
Kollade på lets dance och sedan när det var slut ringde jag berra och gick en runda i byn, nu har jag precis kollat på så ska det låta, och nu väntar sängen, är så sjukt galet trött.

Nattinatti

Kommentarer
djustd säger:

Hej! Allt bra med dig idag? Några planer för kvällen?Kram! :)

2010-03-20 | 10:59:32
Bloggadress: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback