Fy bubblan

Jag är så jävla trött. Är helt slut. har varit på praktiken i 3 dagar, av 8 veckor. Undra hur utbränd jag kommer vara tillslut. Har jätteont i ryggen eftersom barn ska bäras hit och dit, och sedan är de stegen upp till rutschbanan så jäkla höga så småbarn måste lyftas upp för dom också.
När man är på praktiken är det inte så farligt, vi är ute typ hela tiden och då är man ju pigg, men när man släpper allt och kommer hem, alltså det bara rasar. Pratade i telefon med christopher i en halvtimme när jag var hem, då hade jag sån överskottsenergi för jag var trött, sedan satte jag mig och såg på andra avenyn och käkade middag samtidigt.
Sedan skulle jag se på the secret life of an american teenager, bara det att jag tror jag såg 5 min av det programmet, sedan somnade jag i datastolen. Då är man trött alltså. Det hade varit skillnad om jag legat i sängen med en bärbar dator och somnat, men nej jag sitter vid en stationär dator, i en datastol och somnar. Aja sånt som händer.
Ska snart stänga av datorn, ska bara läsa igenom lite bloggar. Sedan ska jag leta upp ett par varmare skor, för det är lite kyligt ibland när man är ute i flera timmar.
Sedan ska jag slänga mig i sängen och sova fram till klockan 8, sedan blire Glee, greys anatomy och sedan true blood.

Så får inte somna under programmet för måste se det (:

Tjarrå för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback