KÖRKORT!

Fy fasen vad gött det är! Körkort. Jag får köra bil själv, med kompisar i bilen. Göttmos!

Tycker jag har varit så duktig. Igår sa jag att jag började ett på praktiken och att jag skulle stänga där, och visst det gjorde jag också. Men vad ingen visste om var att när jag låtsades sova där på förmiddagen var jag i Ystad och skrev upp. 60 av 65 blev resultatet, och godkänt är ju 52 så det är fettbra!
Sedan idag var jag ju helt ledig från praktiken, men det låtsades jag som att jag inte var. Stack in till stan, körde en körlektion först, sedan var jag ledig i några timmar, stack till skolan och vem uppträdde där? Jo Erik Hassle.
Han var sjukt rolig faktiskt, han spelade typ 5 låtar tror jag och sedan fick man ta autograf och fotas och sånt med honom, men det han inte jag för då började det närma sig min uppkörning.
När det var typ en halvtimme kvar började paniken komma, sedan när han snubben från vägverket kom fick jag ännu mer panik. Sedan körde vi och när vi stannade igen så var det ju olidligt att vänta, men han sa grattis direkt och det var en sån jävla lättnad.

Så ja vad har jag gjort hela kvällen? jo kört runt. Körde ner till farmor, körde ut och hämtade Mimmi, körde till mormor, körde ut och lämnade mimmi, körde en runda, körde och hämtade louise, körde en runda med henne, lämnade henne och sedan körde jag hem.

Nu ska jag alldeles strax gå ner och duscha och imorgon äre tillbaka till praktiken som gäller (:



Smått fejkat ;) men ett sånt får jag snart, ett äkta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback