Min dag

Gick upp vid halv 9 idag, strök mina kläder, packade ner dom i en väska, åt frukost, osv osv osv. Men inget smink fick jag ha på mig.
Åkte sedan till Malmö till modellab för att bli sminkad och fotad.
Den där sminkningen hade jag helst gjort själv, där var 4 make upartister, 3 gjorde assnygga sminkningar på alla, den fjärde tyckte jag slarvade jättemycket. Jag ville ha en svart sotad sminkning, men nej, det såg mer ut som om jag hade sovit med smink i 5 dagar, när jag var färdig gick jag raka vägen in på toaletten och tvättade av hälften, och tacka gud för att Louise hade med sig smink, så jag lånade det och rättade till det värsta.

Sedan började fotningen, bilderna blev inte alls bra, såg sjukt ledsen ut på alla bilder. Köpte 2 stycken och ville egentligen inte ha någon överhuvudtaget.

Kommer inte visa bilderna, inte än iaf, får se om jag samlar mod till mig, men en sak jag tänker visa är från mitt andra ombyte, som jag älskar mina skor, fötterna ser assmå ut:





Fasen vad jag längtar till sommaren eller iaf tills det är helt torrt ute så jag kan använda mina vita skor, dom är sjukt nice.

Men iaf, sedan när vi var färdiga där stack vi till Mc donalds och krängde, sedan hem och då somnade jag i bilen så sjukligt trött jag var.
Väl hemma tvättade jag av ganska mycket av sminket och la på eget, då kände jag mig som mig själv igen. Sedan satte jag mig i bilen och körde ner till affären och handlade lite till pappa och även lite saker till mig själv till tåget imorgon. Fick visa legg idag i affären också, alltid lika kul och se om dom godkänner det eller inte, det ser verkligen inte ut som mig.

Imorgon blire till att gå upp tidigt. Åker till Kungsbacka halv 10 imorgonbitti. Har kameran med denna gången så hoppas jag kommer hem med maaassa foto (:
Har laddat upp med veckorevyn och lite sånt till tåget så tiden kaaanske kan gå snabbare.
Först äre tåg i 1,5 timme till malmö som gäller, sedan tågbyte och sedan tåg i ytterligare 3 timmar från Malmö till Kungsbacka. Wiho, men det är la värt det skulle jag tro.

Nu vette tusan vad jag ska göra, men jag hittar alltid på något.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback