-



Idag har penny varit i Ystad med Bäver. Vi hade galet kul.
Sedan blev jag arg, skulle köpa ny piercing, skulle ha en 8 mm lång stav, hon säger att det är en sån också tror jag ju på henne och köper den, också var det en 6 mm och jag får inte byta den. idioter!

Handlade även ett par byxor, ett par sånna korta baggy jeans, LOVE IT. Har redan ett par sånna men köpte ett par i annan färg. Bara längtar efter värmen så jag kan ha dom!
Sedan åkte bäver hem och jag gick till systeryster och spelade Wii och sedan käkade jag köttfärssås, sedan skulle systeryster spela fotboll så då blev jag hemkörd och hon körde till sin match.
Sedan åt jag mat här hemma, och sen vidare till min frisör, hon hade en påse med nagelsaker som jag skulle kolla på om jag ville köpa, men det såldes bara som paket, och jag var bara intresserad av hälften av sakerna. Så jag sa nej nu men fan vet om jag inte ska köpa det ändå. får fundera lite.

Och vad ska jag mer berätta... hmm. på onsdag åker jag till min pissenisse och kommer hem på söndag.
Nästa helg ska vi på bröllop.

Och juste, nu på lördag fyller min finfina kusin år, och jag ska iväg och shoppa, måste hitta student kläder och även klänning till bröllopet. Sedan blir det kanske crusing på lördag också. och på söndag ska vi fira sisilurum.

Så nu är det slut, denna uppdateringen får räcka för några dagar eftersom jag inte gör något vettigt nu om dagarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback