Måndag

Imorse var jag trött, ja fy bubblan vad trött jag var.
Men pallrade mig till skolan och hade skola i ungefär 1 timme, sedan slutade jag. Skrev ut mitt APU arbete och lämnade in, en sak mindre att göra. Hann inte med att åka bussen hem och inte hade jag kört in heller så jag fick ringa mormor och fråga så snällt jag kunde. Och fast hon egentligen inte ville så ställde hon upp så jag kom hem vid 10.30 typ. Göttmos.

Satte mig sedan ute i solen och solade magen, fixade naglar och lyssnade på musik. Satt ute i ungefär 1,5 timme sedan började det blåsa lite för kallt så jag gick in igen. har redan börjat bygga på solbrännan, syns kanter redan (:

Nu ska jag försöka ge mig på lite pluggande sedan gör mig iordning för ikväll blire barnpassning. Ska även hinna kolla igenom min packning igen om det är något mer jag kan packa ner nu.
Imorgon går jag i skolan till lunch ungefär, sedan sticker jag hem och packar det sista och kollar så jag verkligen har allt, sedan blire Kuuungsbaaaacka! (:

That´s alles för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback