shopping






ytterligare två par skor till min samling (A)


Sitter och pratar med Krille i telefon, eller ja han pratar mest med sin chef i bakgrunden men iaf.
på tisdag kväll åker jag till min grisplutte, är framme vid 10 tiden och det är ingen rolig kväll för krille har jouren på jobbet och har jag otur är han iväg på jobb just då när jag kommer och då är det synd om mig =(

Det vi har planerat hittills är att vi ska färga krilles hår, vi ska hitta en klänning till mig till bröllopet vi ska på, handla ny piercing till mig, åka till ramberget och kanske ngt ställe i varberg. jäkla farande på oss.


men men. nu ska jag logga in på skype och prata med grissnutten där istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback