Härligt :)

Ska vara vikarie imorgon på dagis, ska bli skoj, dock är jag lite nervös.
Har varit där innan under 8 veckor på praktik så vet egentligen inte vad jag är nervös för, men det ska bli skönt att ha något att göra för en gångs skull, och lite pengar sitter aldrig fel. :)

börjar halv 9 imorgon, men det känns faktiskt helt okej att behöva gå upp tidigt :P
skulle jobba till halv 2 ungefär så det blir inte en jättelång dag, men det är nog bra, vet ju inte riktigt hur mycket min hand klarar av.

Men men, detta känns bra och ser fram emot det, nu hoppas jag bara att värdet blir liiite bättre till imorgon.

Nu kommer snart mamsen hem och då blire käk sedan får det  bli till att sova tidigt ikväll, hur nu det ska gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback